Gratis verzending op 16 april op bijna alle artikelen 14 dagen bedenktijd Review ons op Trustpilot

Leveringsinformatie

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij XXL Discounter doen we er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet gebeurt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Niet alles (tegelijk) ontvangen?
Niet altijd komen alle artikelen op hetzelfde moment aan. Dit is gebruikelijk. Mocht er al geruime tijd zijn verstreken sinds het ontvangen van het eerste deel van je bestelling, dan neem je het beste even contact op met de XXL Klantenservice. Dan gaan we het meteen voor je uitzoeken!

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als transparantie en de juiste verwachtingen creëren. Daarom geven we nog voordat je iets bestelt, vaak op de productpagina zelf, aan met welke leveringstijd je rekening moet houden. Artikelen die verzonden worden vanuit het internationale distributiecentrum, zijn doorgaans 1 tot 4 weken onderweg. Lees de webpagina's waarop je informatie over je product leest goed. Zo kun je vooraf beslissen of de vermelde levertijd je schikt.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is er kans dat je artikel wat langer onderweg is.

Vraag je je af of je bestelling al of nog steeds onderweg is?
Controleer de locatie van je pakket aan de hand van de tracking code. Heb je geen tracking code per e-mail ontvangen? Neem dan contact met de klantenservice op. Zij sturen je deze graag nog toe. Ook controleren zij de status van de levering voor je en stellen je op de hoogte.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Momenteel bieden wij Standaardbezorging aan. Die is in de meeste gevallen gratis.
Voor kleine artikelen, houdt dit in dat je brievenbuspost krijgt. Voor grotere artikelen zul je een pakket ontvangen.

Let op
Houd ermee rekening dat je pakket vanuit het buitenland kan komen. Tenzij anders vermeld op de productpagina, is het land van herkomst China. Je betaalt mogelijk inklaringskosten en belastingen aan het postorderbedrijf.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Heb je een account aangemaakt bij het afrekenen en staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Heb je afgerekend zonder een account aan te maken? Dan krijg je na je betaling een 'succes' webpagina te zien met de titel "Uw bestelling is geplaatst!". Doorgaans ontvang je binnen 1 á 2 dagen een bevestigingse-mail hiervan. Controleer ook altijd de spambox c.q. de map met ongewenste e-mails van je e-mailclient.

Mocht je twijfelen of toch even de status van je bestelling willen controleren, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan leveren we je bestelling of storten we het geld terug. Dit bespreekt de XXL Klantenservice met je.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren via de klantenservice en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren door contact op te nemen met de XXL Klantenservice.

Hoe kan ik een product retourneren?

Wanneer er bedenktijd geldt, kun je voor het verstrijken hiervan je product retourneren. Stuur hiervoor een e-mail met onderwerp Retour bestelling naar de XXL Klantenservice. Wacht op bericht van onze klantenservice. Soms hebben zij nog aanvullende vragen over de retourzending.

Wanneer er geen bedenktijd geldt, kun je alsnog je product retourneren indien deze beschadigd is geleverd of significant afwijkt van de omschrijving en de afbeeldingen op de website. Neem daarvoor per e-mail contact op met de klantenservice. Stuur in je e-mail duidelijk beeldmateriaal mee van de producten.

Klantenservice | Pakket tracking | Discounter van het jaar 2019