Gratis verzending op 21 april op bijna alle artikelen 14 dagen bedenktijd Review ons op Trustpilot

Leveringsinformatie

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij van XXL Discounter doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.

Niet alles ontvangen?

Niet altijd komen alle artikelen op hetzelfde moment aan. Dit is normaal. Mocht er al geruime tijd zijn verstreken sinds het ontvangen van het eerste deel van je bestelling, dan neem je het beste even contact op met de XXL Klantenservice. Dan gaan we het meteen voor je uitzoeken!

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom geven we nog voordat je iets bestelt, vaak op de productpagina aan met welke leveringstijd je rekening moet houden. Artikelen die direct op voorraad zijn in Nederland, kun je al binnen enkele werkdagen in huis hebben. Artikelen die verzonden worden vanuit het internationale disctributiecentrum, zijn langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?

Dan is er kans dat je artikel wat langer onderweg is.

Vraag je je af of je bestelling al of nog steeds onderweg is?

Controleer de locatie van je pakket aan de hand van de tracking code. Heb je geen tracking code per e-mail ontvangen? Neem dan contact met de klantenservice op. Zij kunnen de status van de levering bekijken en stellen je graag op de hoogte.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Momenteel bieden wij Standaardbezorging aan. Die is in de meeste gevallen gratis

Voor kleine artikelen, houdt dit in dat u brievenbuspost krijgt. Voor grotere artikelen zult u een pakket ontvangen.

Houd ermee rekening dat uw pakket vanuit het buitenland kan komen. Tenzij anders vermeld op de productpagina, is het land van herkomst China. U betaalt mogelijk inklaringskosten en belastingen aan het postorderbedrijf.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan leveren we je bestelling of storten we het geld terug. Dit bespreekt de XXL Klantenservice met je.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren door contact op te nemen met de XXL Klantenservice.

Hoe kan ik een product retourneren?

Wanneer er bedenktijd geldt, kun je voor het verstrijken hiervan je product retourneren. Gebruik hiervoor het formulier retourneren. Wacht op bericht van onze klantenservice. Soms hebben zij nog aanvullende vragen over de retourzending.

Wanneer er geen bedenktijd geldt, kun je alsnog je product retourneren indien deze beschadigd is geleverd of significant afwijkt van de omschrijving en de afbeeldingen op de website. Neem daarvoor per e-mail contact op met de klantenservice. Stuur in je e-mail duidelijk beeldmateriaal mee van de producten.

Klantenservice | Pakket tracking | Discounter van het jaar 2018